Tech Meets Law

Klachtenreglement

Tech Meets Law en haar medewerkers streven ernaar om opdrachtgevers kwalitatief hoogwaardige diensten aan te bieden. Het is van belang dat u tevreden bent over onze diensten en over ons als organisatie.

Toch kan het voorkomen dat er iets niet naar behoren gaat of anders loopt dan verwacht. Een dergelijke situatie kan aanleiding geven tot een klacht. Klachten kunnen onder meer ons onderwijs, de administratieve organisatie, serviceverlening of andere randzaken betreffen. Indien een dergelijke situatie van toepassing is, is het van belang dat u ons laat weten waarover u niet tevreden bent. Zo kunnen we samen met u zoeken naar een oplossing en herhaling van klachten voorkomen. Bovendien kunnen we daardoor de kwaliteit van de organisatie, onze diensten en serviceverlening verbeteren. In alle gevallen zal uw klacht vertrouwelijk behandeld worden.

Heeft u een klacht? Laat het ons weten op info@techmeetslaw.nl. Wij streven ernaar uw klacht zo spoedig mogelijk op te pakken en beantwoorden.